:: Domov :: Predstavitev :: Vizija :: Novosti :: Akcije :: Nasveti :: Iskalnik :: Naročilo::

 

 

 

 

 
 

Reklamacija


Kupec lahko blago reklamira, če je prodajalec poslal napačne izdelke, napačne količine in barve ali če je izdelek kako drugače poškodovan in pomankljiv. Za poškodbe se štejejo mehanske poškodbe, ki niso nastale kot posledica neprimernega ravnanja s strani kupca. Blaga ni možno vračati ali menjati zaradi drugih razlogov. Vse ostale potencialne nepravilnosti oz. reklamacije skrbno rešujemo skupaj v sodelovanju s kupcem, na za njega najboljši možni način in rešitev.

Kupec lahko blago reklamira v 7 dneh od nakupa. V nespremenjeni količini, z originalno embalažo in računom morate blago vrniti prodajalcu 7 dni po prejemu blaga (velja datum na pošiljki, ko jo prejmete). Reklamacije upoštevamo po prejemu pisnega obvestila in prejemu vrnjenega izdelka:


:: Ko vračate blago v reklamacijo, morate izdelku predložiti vse pripadajoče obrazce, ki so v paketu, ter kopijo računa.
:: Naslov za vračilo blaga lahko kupec izvrši po pošti na naslov Studio 33 Marketing d.o.o., Brilejeva 2, 1000 Ljubljana.

V primeru upravičene reklamacije, vam izdelek brezplačno in brez stroškov poštnine zamenjamo z drugim, enakovrednim in brezhibnim, lahko pa si lahko izberete drug izdelek. V primeru, ko se kupec odloči menjati izdelek za drugega in je znesek novega blaga višji, mora kupec poravnati razliko v ceni. Ko je vrednost novega blaga manjša od vrednosti vrnjenega, se kupcu razlika šteje dobro pri naslednjemu naročilu.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

 

Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik.

Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

 

Garancija
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan.

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom ter ob predložitvi računa prodajalca.


Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim.

 

 

    :::: Dodaj med priljubljene :: Pogoji poslovanja :: Kontakt
@ 2009 Fashion Zone